Šta je 360 feedback?
360˚ Feedback je proces (i on-line sistem) u kojem zaposleni (učesnici) primaju povjerljivu, anonimnu povratnu informaciju ljudi koji rade u njihovom okruženju.
Ko procjenjuje učesnika?
Najčešće nadređeni, kolege i podređeni – obično njih 8 do 12 ispunjava anonimni upitnik koji sadrži pitanja vezana za poslovne kompetencije.
Sadržaj Upitnika – Upitnik sadrži ponašanja koja opisuju posmatrane kompetencije i skalu ocjenjivanja. Procjenitelji uz ocjene, imaju mogućnost davanja dodatnog pisanog komentara.
Samoprocjena – Osoba koja prima feedback (učesnik) takođe ispunjava upitnik da bi se mogli uporediti rezultati i vidjela razlika u percepciji.
Proces
Postavka
Gentis pruža mogućnosti:
- Prezentacije učesnicima prije projekta
- Trening svih koji su uključeni u proces
- Podršku pri izboru učesnika
Procjena
- Ispunjavanje on-line upitnika
- Podrška tokom ispunjavanja
- Kreiranje izvještaja
Razvoj
- Individualni feedback
- Coaching
- Izrada individualnih razvojnih planova
Prednosti korišćenja 360 feedback-a
- Identifikovanje područja za razvoj novih vještina, pojedinaca i timova
- Prepoznavanje talenata
- Izgradnja tima
- Mjerenje napretka u razvoju vještina tokom vremena
- Upoznavanje sebe – identifikovanje ličnih „slijepih tačaka“ u ponašanju i načinu uticaja na druge, koje se inače ne primjećuju
- Evaluacija treninga i coachinga
Šta 360˚ Feedback ne procjenjuje:
- ciljeve radnog učinka
- zadovoljava li osoba potrebe radnog mjesta
- tehničke ili stručne vještine
- strogo objektivne ciljeve kao što su prodajni rezultati, radni sati i slično.
„Feedback je doručak šampiona.” – Ken Blanchard
Sve mogućnosti procesa
Priprema za proces
Trening svih uključenih u proces
- Kraći trening koji uključenima pomaže u dubljem razumijevanju procesa
- Prolazi se detaljno kroz Upitnik i ponašanja koja se posmatraju za kompetencije
- Svi imaju mogućnost dobiti odgovore na svoja pitanja
Podrška u izvođenju
- Stručna i tehnička pomoć kod ispunjavanja Upitnika
- Komunikacija s uključenima i vođenje evidencije o statusu odaziva i rokovima:
— Slanje poziva za učestvovanje i određivanje rokova završetka
— On-line prikupljanje i analiza podataka
— Praćenje ispunjenosti po osobi
— Slanje podsjetnika - Kreiranje individualnih izvještaja
Individualni feedback
- Svaki učesnik dobija:
— feedback jedan-na-jedan
— dodatno pojašnjenje rezultata
— informacije šta dalje i kako napraviti plan ličnog razvoja
Individualni i timski plan razvoja
- Izrada pisanog individualnog plana razvoja za svakog učesnika
- Prepoznavanje zajedničkih potreba tima za razvojem
- Plan akcije s vremenskim rokovima
Treninzi i coaching
- U skladu s prepoznatim potrebama izbor
odgovarajućeg oblika razvoja:
— Trening
— Coaching (individualni /grupni)
— Skype coaching
— Webinari , preporučena literatura
Praćenje napretka
- Nakon održanih treninga/coachinga
- Ponovno ispunjavanje Upitnika za 360 Feedback nakon određenog vremena i praćenje napretka
TRENINZI
- Prodajne vještine
- Leadership
- Program za nove menadžere
- Upravljanje promjenama
- Design Thinking
- Timske radionice sa SDI
- Komunikacijske vještine
- Asertivna komunikacija
- Vještina primanja i davanja povratne informacije
- Vještine pregovaranja
- Upravljanje konfliktima
- Program za hotelijere / Trening za recepcionere i konobare
- 360˚ Feedback
NOVOSTI
Kontakt
Adresa:
Dr. Vukašina Markovića bb, zgrada Ave Marija Koljčević – Podgorica
tel +382 67 222 989
tel +382 20 331 419
email: info@millennialconsulting.me