Slušam, pitam, pričam… tim redom.
Kroz naprjeđenje vještina slušanja i razumijevanje drugih, izgrađujem odnose sa sagovornicima, komuniciram razumljivo, jednostavno i lako.
Kao rezultat jednodnevnog treninga, učesnici će:
UNAPRIJEDITI
- Unaprijediti nivo komunikacije s kolegama i klijentima (verbalnu i neverbalnu)
- Povećati vlastiti uticaj u komunikaciji s drugima
NAUČITI
- Koristiti tri nivoa slušanja
- Izraziti svoje stavove asertivno na način da su usmjereni na pozitivne ishode
- Upotrebiti razne strategije za upravljanje konfliktom
Sadržaj treninga
- Tri nivoa komunikacije
- Elementi efikasne komunikacije
- Šumovi u komunikaciji
- Uticaj emocija na kvalitet komunikacije
- Ugao deformacije poruke
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Slušanje je mentalna, a ne fizička radnja
- Prepreke slušanju i ne slušanje
- Vještine slušanja –vještina postavljanja pitanja, vještina parafraziranja i vještina sažimanja
Što manje govoriš, to te ljudi više slušaju – AbigailVanBuren.
TRENINZI
- Prodajne vještine
- Leadership
- Program za nove menadžere
- Upravljanje promjenama
- Design Thinking
- Timske radionice sa SDI
- Komunikacijske vještine
- Asertivna komunikacija
- Vještina primanja i davanja povratne informacije
- Vještine pregovaranja
- Upravljanje konfliktima
- Program za hotelijere / Trening za recepcionere i konobare
- 360˚ Feedback
Millennial consulting je kompanija koja okuplja mali tim entuzijasta i profesionalaca koji žele da pokrenu širu poslovnu zajednicu oko uspostavljanja standarda u procesima upravljanja ljudskih resursa na teritoriji Crne Gore kao i u regionu.
NOVOSTI
Kontakt
Adresa:
Dr. Vukašina Markovića bb, zgrada Ave Marija Koljčević – Podgorica
tel +382 67 222 989
tel +382 20 331 419
email: info@millennialconsulting.me